Търсене по ключова дума
Имате въпроси за нашите продукти? Можете лесно да намерите отговорите с нашата търсачка - просто въведете ключова дума.
Как да направя поръчка на ваучери за подарък на хартия?
Ако вече имате сключен договор с Pluxee Bulgaria, можете:
- Да направите поръчка през нашата онлайн система за обслужване на клиенти;
- Да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти.
След обработването на поръчката получавате проформа фактура, която да заплатите. Тя включва сумата за номиналната стойност на поръчаните ваучери и комисионната за предоставената услуга. Отпечатването на ваучерите започва след получаване на цялата сума по проформа фактурата от Pluxee.
Ако нямате сключен договор с Pluxee Bulgaria, заявете безплатна оферта и наш представител ще се свърже с вас, за да ви съдейства за сключване на договор.
Как мога да направя рекламация за транзакция с виртуална карта за подарък Pluxee?
За да направите рекламация относно транзакция с карта за подарък Pluxee, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на giftcard.pluxee-bg.dipocket.org/contact/feedback. Важно е да използвате имейл адреса, с който сте регистриран/а.
Как се случва плащането с виртуална карта за подарък Pluxee?
Виртуална карта за подарък Pluxee може да се използва в България за безконтактни плащания във всички търговски обекти, оборудвани с POS терминал, и в онлайн магазини, които са част от партньорската мрежа на Pluxee Bulgaria.
Плащането е с “NFC” метод за иницииране на безконтактно плащане съобразно правилата на картовата схема Mastercard.
Какво е виртуална карта за подарък Pluxee?
Виртуална карта за подарък Pluxee е социална придобивка под формата на предплатена презареждаема дигитална карта от типа Mastercard, която съществува само в електронен вид (няма физически носител).
С тази карта може да се плаща онлайн и да се извършват безконтактни плащания, след като бъде добавена към мобилен портфейл Google Pay или Apple Pay.
Забравих паролата за влизане в своя профил за виртуална карта за подарък Pluxee. Как мога да я променя/възстановя?
Ако не помните паролата си, можете да зададете нова като натиснете бутона “Забравена парола”. Линк за промяна на вашата парола ще бъде изпратена на имейл адреса, определен за вашия профил.
Има ли за мен като търговски обект такси, допълнителни разходи или задължения за това, че приемам плащания с виртуална карта за подарък Pluxee?
Ще получите фактура на посочен от вас имейл адрес, заедно с Отчет за извършени операции за съответния период, съгласно договора.
Ние ще очакваме дължимите такси и комисионни по банкова сметка на Pluxee до 10 календарни дни от датата на издаване на фактурата.
Как да извършвам безконтактни плащания във физически търговски обекти с моята виртуална карта за подарък Pluxee?
Добавете картата си за подарък към Apple Pay или Google Pay и я задайте като карта за плащане по подразбиране на вашия смартфон.
Преди да извършите плащане, отключете или събудете устройството си с активиран NFC и след това го доближете близо до терминала.
Защо Pluxee иска датата на раждане и държавата ми на пребиваване по време на процеса на регистрация на картата за подарък Pluxee?
Искаме датата на раждане, за да потвърдим, че картата ще се използва от пълнолетно лице.
Причината да искаме информация за държавата, в която пребивавате, е за да проверим дали отговаряте на изискването картите да бъдат издавани на български граждани или на лица, пребиваващи на територията на Р. България.
Гарантирано ли е осребряването на хартиените ваучери, които сме приели?
Pluxee гарантира осребряването на Вашите ваучери, когато те са изпратени до 40 дни след изтичане на тяхната валидност и не са с нарушена цялост и външен вид.
Как да разбера дали мобилният ми телефон поддържа онлайн плащания?
Тази информация може да бъде открита на сайта на платформите за мобилни плащания:
- Google Pay: https://support.google.com/pay/answer/7643995
- Apple Pay: https://support.apple.com/bg-bg/HT208531
Важно: за да използвате безконтактни плащания уверете се, че NFC функцията на телефона ви е включена.
Има ли нужда от обучение на персоналa в моя магазин за виртуална карта за подарък Pluxee?
Не, виртуална карта за подарък Pluxee сe използва като всяка друга карта.
Заплащането с картата се случва на вече съществуващите POS терминали, но вместо пластика, клиентът използва смарт устройство.
Как мога да започна да приемам плащания с виртуална карта за подарък Pluxee?
Изпратете ни запитване и наш представител ще се свърже с вас, за да предостави повече информация.
Какво да направя, ако хартиените ваучери са повредени или с неясен печат?
Ако ваучерите са повредени (скъсани, замърсени, зацапани и т.н.) или липсва част от информацията, отпечатана на тях (номинална стойност, име и др.), те могат да бъдат преиздадени само при условие, че номерът и баркодът върху тях са непокътнати/четими.
В такъв случай, моля да изпратите всички части на ваучера до Плъкси България, като посочите Ваш телефон и име. Ние ще се свържем с Вас, за да уточним неговото преиздаване. В този случай транспортът им е за Ваша сметка, а ако желаете, може да ги донесете и на гише в офиса на Плъкси България на адрес: София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес Парк София, сгр. 12А, ет. 1.
Какво е код за активиране на виртуална карта за подарък Pluxee?
Кодът за активиране на виртуална карта за подарък Pluxee е уникален, поверителен идентификационен номер на картата, който ползвателят получава на имейла си.
Този код е необходим за регистриране на карта/добавяне на нова карта към профил.
Какво означава осребряване на ваучери?
"Осребряване" е термин, който използваме в работатата си с търговските ни партньори.
Този процес представлява отчитането на приетите хартиени ваучери от търговските ни партньори и възстановяването на средствата от страна на Pluxee.
Физически лица не могат да осребряват/обменят ваучери срещу пари.
Могат ли ваучерите ми да бъдат осребрени по-бързо?
Да. За да бъдат осребрени ваучерите в по-кратък срок, можете да се възползвате от нашата услуга "Експресно осребряване".
Можете да я заявите като изберете тази опция в бланката за осребряване.
Получавам ли ресто при пазаруване с ваучери на хартия?
Не, при пазаруване с хартиени ваучери не се връща ресто. Ако сметката е по-висока от стойността на ваучерите, можете да доплатите в брой или с банкова карта.
Смених телефонния си номер/имейл адреса си. Как мога да актуализирам тези данни за своята виртуална карта за подарък Pluxee?
Ако искате да промените телефонния номер или имейла към вашия профил за карта за подарък Pluxee, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на 070040 700*. Не забравяйте, че телефонният номер е и вашето потребителско име, така че ако промените зададения телефонен номер към вашата карта, влизането във вашия профил също се променя!
*За обаждането може да бъде начислена такса, съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор.
Кога ползвателят ще получи код за активиране на виртуална карта за подарък Pluxee?
Ползвателят ще получи код за активиране на виртуална карта за подарък Pluxee до 3 работни дни, считано от датата на плащане по банков път на цялата стойност по издадената проформа фактура за поръчката.
Ползвател не получи имейл с кода на картата си за подарък. Какво да направя?
Първо проверете папка СПАМ или други папки на пощенска кутия. При липса на съобщение, моля, свържете се с нас на 070040 700* или по мейл. При поискване можем да ви изпратим отчет, потвърждаващ изпращането на имейл с код за активация до посочения ползвател.
*За обаждането може да бъде начислена такса съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор.