Търсене по ключова дума

Имате въпроси за нашите продукти? Можете лесно да намерите отговорите с нашата търсачка - просто въведете ключова дума.

Product

Електронните ваучери за храна се предоставят поименно на служители на постоянен трудов договор и не могат се преотстъпват на трети лица.

След напускане на работно място можете да продължите да използвате картата от бившия си работодател, докато изхарчите заредените средства и балансът ви стане 0. 

Когато балансът ви достигне 0, картата става неизползваема. В случаите, в които работодателят има допълнителни разходи, свързани с предоставянето и използването на Вашата карта, той може да изиска от вас да изхарчите средствата по нея в рамките на определен период, след което картата да бъде деактивирана. 

Картата, която бившият ви работодател е поръчал за вас, не може да се използва от новия ви работодател.Бившият ви работодател няма право да изиска вашата карта, за да я предостави на друг служител.

Да. Всяка карта за храна Pluxee се издава на наето лице, работещо на трудов договор от неговия работодател.

За да добавиш своята Pluxee карта за електронни ваучери за храна в Apple Pay, трябва да имаш приложението Pluxee и да си добавил активна Pluxee карта в него.

  1. Отвори приложението Pluxee.
  2. Отвори настройките на твоята Pluxee карта и избери "Добави в портфейл".
  3. Приеми Общите условия.

Готово!

За да добавиш своята Pluxee карта за електронни ваучери за храна в Google Pay, трябва да имаш приложението Pluxee и да си добавил активна Pluxee карта в него.

  1. Изтегли приложението Pluxee  от Google Play Store. 
  2. Влез в профила си или се регистрирай, като въведеш имейл адреса си и последваш стъпките. 
  3. Добави картата си за храна Pluxee в Google Pay, като избереш „Добави в Google Pay“.
  4. Приеми Общите условия.

Готово!

Електронните ваучери за храна използват електронен носител – физическа или виртуална карта. Картата се зарежда всеки месец от работодателя и може да се използва от служителите за плащания на POS терминал само в мрежата от търговски обекти на съответния оператор на ваучери.

Търговските партньори получават средствата от плащането директно по своята банкова сметка, след което заплащат комисионна по договор към оператора на ваучери на храна.

За приемането на електронни ваучери е необходим допълнителен договор с Плъкси България и предоставяне на данни за вашите MID номера. Свържете се с нас, за да получите допълнителна информация.

За да приемат електронни ваучери за храна, обектите е необходимо да предоставят стоки и/или услуги в обхвата на ваучерите, да бъдат регистрирани по ДДС, да използват POS терминал(и) и да сключат договор с оператор на ваучери.

Плащането с електронните ваучери става на POS терминал, точно както плащането с дебитна или кредитна карта.

Плащанията могат да бъдат и контактни, и безконтактни.

Първото плащане с физическа карта за храна Pluxee задължително трябва да бъде контактно, с въвеждане на ПИН код. 

След това потребителите на ваучери могат да плащат изцяло безконтактно, стига устройството на търговеца да позволява това.

С електронни ваучери за храна могат да се закупят хранителни продукти, готова храна, безалкохолни напитки и хранителни добавки. 

По закон е изрично забранено закупуването на алкохол и тютюневи изделия.

От 1 април 2025 г. ваучерите за храна, издавани от работодателите съгласно Наредба № 7 на Министерството на финансите и Министерството на труда и социалната политика за условията и реда за издаване и контрол върху ваучерите за храна и чл. 209а от ЗКПО, ще могат да се използват единствено за покупка на хранителни продукти.

Електронните ваучери Pluxee използват картово решение на VISA, което отговаря на всички международни стандарти за сигурност.

Задължение на касиера е да провери дали с ваучерите се заплащат само законово позволените продукти. 

Плащането става лесно и бързо, като с банкова карта.

  1. Приемате плащанията на вашите POS терминали и средствата постъпват директно във вашите сметки​.
  2. След като плащането е успешно, ще получите парите си до няколко дни – в зависимост от договора с обслужващата ви банкова институция​.
  3. В края на месеца Pluxee фактурира трансакциите, които са постъпили във вашата банкова сметка до последното число на месеца.
  4. ​Получавате фактура със справка за плащанията от Pluxee. Тя съдържа списък на трансакциите с ауторизационен код на всяка трансакция.

От 1 юли 2024г. Pluxee и останалите оператори на ваучери за храна в страна издават само електронни ваучери за храна.

Ваучерите са възможност да:

  • Привлечете нови клиенти или да увеличите оборота от сегашните си клиенти.
  • Станете част от затворена мрежа, която тепърва расте.
  • Използвате още едно разплащателно средство, което не изисква допълнително време за вашия персонал.
  • Получавате средствата си веднага.

Merchant ID (MID) е уникален номер на всеки търговски обект. При сключване на договор за електронни ваучери за храна Pluxee е задължително да ни предоставите тези номера, за да започнете да приемате плащания.

Можете да се запознаете с инструкциите за предоставяне на MID.

В нашата секция с важни документи можете да намерите бланката за MID номера, която трябва да попълните, както и файл с инструкции за предоставяне на MID.

Когато вашият договор е входиран в нашата система, ще получите мейл с потвърждение, че вече сте част от търговската мрежа на Pluxee.

По куриер ще получите и стикери, с които да обозначите вашия търговски обект. Стикерът е еднакъв със стикера за хартиения ваучер за храна Pluxee, така че ако досега сте приемали хартиени ваучери за храна, няма нужда да правите промени.

До седмица след входирането на договора, вашият обект ще бъде добавен на страницата ни с търговски обекти. Препоръчваме да проверите дали информацията за обекта и неговата локация са коректно отбелязани и да се свържете с нас ако са необходими корекции.

  1. Активация на карта – първото плащане с карта Pluxee трябва да бъде с контактна трансакция с въвеждане на ПИН​ код, за да се активира картата.
  2. Забравен ПИН код - потребителят може да провери своя ПИН код в приложението Pluxee.
  3. Недостатъчна наличност по картата - потребителят може да провери своята наличност чрез мобилно приложение, на уеб портала consumers.pluxee.bg или на тел. 0700 40 700.

При първото използване на карта за електронни ваучери за храна е необходима контактна трансакция. Необходимо е клиентът да:

  1. Да се постави картата в четеца на POS устройството при плащане.​​
  2. Да въведе своя PIN номер.​

След успешна трансакция картата е активирана и всяка следваща трансакция може да бъде безконтактна.

Най-честите причини за неуспешни плащания от страна на търговеца са:

  • Липса на договор​ за електронни ваучери за храна Pluxee
  • Неправилно подаден MID ​
  • MID, който все още не е въведен

Можете да свържете с нашият център за обслужване на клиенти, за да получите съдействие за отстраняване на пороблема.