Имам неуспешна трансакция с електронен ваучер Pluxee, но сумата е изтеглена от картата. Какво мога да направя?

Свържете се с нас на тел. 0700 40 700 (цената на разговора зависи от тарифата на вашия мобилен оператор) или ни изпратете подробна информация, като попълните формата "Свържете се с нас".

Ако въпросната трансакция е довела до блокиране на сума по картата ви, сумата ще бъде възстановена в рамките на максимум 20 календарни дни от момента, в който сте се свързали с нас. Ако сумата се възстановява от банката на търговеца, срокът ще е по-дълъг. За възстановяването на сумата се нуждаем от разписка от ПОС терминал, която доказва, че трансакцията е била отхвърлена или от доказателство за плащане по друг начин (с друга карта).