Нов темплейт за Създаване на поръчки

В Pluxee сме водени от желанието си да подобряваме нашите платформи, за да Ви спестим време и усилия, така че да се фокусирате върху наистина важните неща в работата си.

Представяме Ви обновения ни темплейт за създаване на поръчка.

  • Тази информация е за Вас, ако Ви е по-удобно да създавате поръчка с качване на файл и предпочитате с един файл да генерирате различни промени.
  • Ако Ви е по-удобен досегашният начин на актуализиране на информацията в страници Данни за компанията и Служители, и създаване на поръчка без ъплоуд на файл, можете да използвате портала, както досега.

Какво е новото?

  • Почти всичко в едно: Добавяте или деактивирате служители и отдели, поръчвате карти и ги зареждате с ваучери в един единствен файл!
  • Промените се отразяват автоматично в другите страници на портала.
  • Добавен калкулатор за изчисляване на сумите за зареждане на база отработени дни или часове.

Във Вас е контролът: След качването на файла в системата можете да видите какви ще са промените, преди да финализирате поръчката. 

Къде можеш да го откриете?

В Нова поръчка → Нова поръчка чрез качване на файл → Изтегляне на темплейта. 

1

Как работи?

 Добавяне или деактивиране на служители.

    Настоящи служители

    Настоящите служители, които вече присъстват в портала, ще бъдат автоматично видими при сваляне на темплейта с информацията за тях (вж. примера по-долу) – номер на служител, имена, вид на издадената карта, ако има такава, имейл и т.н. 

    7

     

    За да деактивирате служител, който няма да получи ваучери този месец, просто маркирайте и изтрийте реда, съдържащ информацията за него.

    • Ако друг месец същият служител предстои да получи ваучери, можете да го активирате отново през страница Служители или като го добавите отново във файла със същия Номер на служителя, който сте посочили при въвеждането в портала.
    • Активирането през страница Служители става чрез филтриране на НЕАКТИВНИТЕ служители и редактиране на статуса им – избирате АКТИВЕН вместо НЕАКТИВЕН и запазвате информацията. 

    Нови служители

    За да добавите нов служител, просто попълнете информацията в задължителните колони според инструкциите за всяка от тях. Можете спокойно да копирате и поставяте информация от други файлове (например payroll файл) в този. Същото е като добавяне в Служители, но тук е най-важната информация. 

     

    9

    Поръчка и зареждане на карти

    След като сте уверен/а, че това са служителите, за които искате да поръчате карти и/или да заредите ваучери:

    1

     

    За поръчка на карти отбележете вида на картата, която бихте искали да поръчате за служителите си в колона Вид на картата – “Plastic” за пластика или “Virtual” за виртуална карта.

    • Ако не искате да поръчвате карти за временно неактивни служители, просто оставате празно полето Вид на картата за съответния служител.  

    Ако поръчвате Пластики, моля, не забравяйте да посочите адресния код в последната колона. Тя ни е необходима, за да се ориентираме на кой адрес да доставим картите.

    • Ако адресът не е въведен в системата е необходимо преди попълване на този файл да го въведете в страница Данни за компанията.

    За зареждане на карти попълнете стойността в Сума на зареждане. 

    • Ако не искате да заредите ваучери на временно неактивен служител, просто оставате празно полето Сума на зареждане.

    Добавяне на отдели

    Не е задължително поле за успешна поръчка, но ако Ви е по-лесно да се ориентирате с него, можете да го попълните за всеки от служителите. 

    Ако отделът не присъства в портала, ще бъде автоматично създаден с попълването на колоната във файла. 

    8

    Калкулатор за изчисляване на сумите за зареждане

    Калкулатор за изчисляване на сумите за зареждане на база отработени дни или часове. Ще го видите в дясната част на темплейта. 

    1. В Ставка на ден/час въвеждате ставката, по която да изчисли сумите за зареждане.
    2. В Отработени дни/часове въвеждате отработеното време за всеки служител. Важно е да съвпада с информацията, въведена в колони Номер на служителя и Именана служителя, за да получи всеки служител коректната сума.
    3. Ваучери за зареждане изчислява стойността на ваучерите, която всеки служител ще получи.

      След това е нужно само да копирате информацията от колона Ваучери за зареждане и да я поставите в колона Сума на зареждане като стойност (маркирайте клетките в колона Отработени дни/часове, кликнете с десен бутон и изберете втората опция под Paste - Values), като отново проверите, че сумите са срещу правилните имена. 

    Свържете се с нас

    Ако имате въпроси, свържете се с нас на телефон 0700 40 700* от понеделник до петък от 9:00 ч. до 18:00 ч.

    *За обаждането може да бъде начислена такса съгласно тарифата на обслужващия оператор.