Нов темплейт за Създаване на поръчки

В Pluxee сме водени от желанието си да подобряваме нашите платформи, за да Ви спестим време и усилия, така че да се фокусирате върху наистина важните неща в работата си.

Представяме Ви обновения ни темплейт за създаване на поръчка.

  • Тази информация е за Вас, ако Ви е по-удобно да създавате поръчка с качване на файл и предпочитате с един файл да генерирате различни промени.
  • Ако Ви е по-удобен досегашният начин на актуализиране на информацията в страници Данни за компанията и Служители, и създаване на поръчка без ъплоуд на файл, можете да използвате портала, както досега.

Какво е новото?

  • Почти всичко в едно: Добавяте или деактивирате служители и отдели, поръчвате карти и ги зареждате с ваучери в един единствен файл!
  • Промените се отразяват автоматично в другите страници на портала.
  • Добавен калкулатор за изчисляване на сумите за зареждане на база отработени дни или часове.

Във Вас е контролът: След качването на файла в системата можете да видите какви ще са промените, преди да финализирате поръчката. 

Къде можеш да го откриете?

В Нова поръчка → Нова поръчка чрез качване на файл → Изтегляне на темплейта. 

1

Как работи?

 Добавяне или деактивиране на служители.

    Настоящи служители

    Вече въведените в портала Служители, които са отбелязани като Активни, ще бъдат автоматично видими при сваляне на темплейта с информация за тях (номер на служител, имена, вид карта, имейл и т.н.)

    При промяна на информация във файла (имена, телефонен номер, имейл, статус, отдел и адресен код), актуализацията ще се отрази автоматично в страница Служители.  

    Current Employees

     

    Деактивиране / Повторно активиране на служител

    За неактивни служители (например в дълъг болничен или с прекратен договор), които не изискват издаване на карта или зареждане на ваучери, статусът може да бъде променен на Неактивен в страницата Служители или в Excel файла за нова поръчка (колона „Статус“ – „Inactive“).

    За повторно активиране на служители имате две възможности: 

    • В страница Служители филтрирайте служители със статус Неактивен и променете статуса им на Активен. При сваляне на файла за нова поръчка ще виждате информацията за тях и ще можете да заредите ваучери.
    • В Excel файла за нова поръчка попълнете информацията за тях наново, като се уверите, че номерът на служителя и видът на картата съвпадат с тези в Клиентския портал.

    Нови служители

    За да добавите нов служител, попълнете информацията в задължителните колони, следвайки инструкциите. 

    Ако вече сте добавили служители в портала, направете го на първия свободен ред след вече съществуващите, а ако не сте - можете да въведете информацията, започвайки от ред 4. 

    Можете да копирате и поставяте информация от други файлове (например payroll файл) в този файл, като внимавате да попълните правилната информация в съответната колона. Същото е като добавяне в страница Служители в Портала, но тук е изведена най-важната информация. 

     

    New Employees

    Поръчка и зареждане на карти

    След като сте уверен/а, че това са служителите, за които искате да поръчате карти и/или да заредите ваучери:

    Loading

     

    Поръчка на карти:  

    1. За нови служители посочете типа карта в колона „Вид на картата“:

    „Plastic“ – за физическа карта:

    • Задължително въведете адресен код във файла, за да може картите да бъдат доставени на правилния адрес.
    • Ако адресът не е въведен в системата, първо го добавете в страницата „Данни за компанията“.

    „Virtual“ – за виртуална карта:

    • Колона „E-mail“ трябва да съдържа валиден имейл, за да може служителят да получи и използва картата си.

    2. За съществуващи служители информацията за картите се попълва автоматично при изтегляне на файла. Не променяйте типа карта, тъй като това ще доведе до грешка и поръчката няма да може да бъде завършена.

    Не можете да сменяте вида на вече издадена карта чрез файла за нова поръчка. Ако е необходимо преиздаване, използвайте менюто „Преиздаване на карта“ в страницата „Нова поръчка“.

    При зареждане на ваучери:

    • Попълнете стойността в Сума на зареждане.
    • Ако не искате да заредите ваучери на временно неактивен служител, просто оставете празно полето Сума на зареждане.
    8

    Калкулатор за изчисляване на сумите за зареждане

    Калкулатор за изчисляване на сумите за зареждане на база отработени дни или часове. Ще го видите в дясната част на темплейта. 

    1. В Ставка на ден/час въвеждате ставката, по която да изчисли сумите за зареждане.
    2. В Отработени дни/часове въвеждате отработеното време за всеки служител. Важно е да съвпада с информацията, въведена в колони Номер на служителя и Именана служителя, за да получи всеки служител коректната сума.
    3. Ваучери за зареждане изчислява стойността на ваучерите, която всеки служител ще получи.

      След това е нужно само да копирате информацията от колона Ваучери за зареждане и да я поставите в колона Сума на зареждане като стойност (маркирайте клетките в колона Отработени дни/часове, кликнете с десен бутон и изберете втората опция под Paste Options: Values (V) ), като отново проверите, че сумите са срещу правилните имена. 

    Свържете се с нас

    Ако имате въпроси, свържете се с нас на телефон 0700 40 700* от понеделник до петък от 9:00 ч. до 18:00 ч.

    *За обаждането може да бъде начислена такса съгласно тарифата на обслужващия оператор.