Опитах да платя онлайн със своята карта за храна Pluxee, но плащането беше неуспешно. Какво мога да направя?

Причини за неуспешна онлайн трансакция могат да бъдат: 

  1. Онлайн магазинът, от който искате да закупите хранителни продукти, не е част от търговската ни мрежа. Можете да видите дали работим с даден търговски обект тук, като филтрирате продукт "електронен ваучер за храна". 
  2. Грешно въведена информация от картата (номер на карта, имена, валидност, CVV).
  3. Грешно въведен 6-цифрен код, изпратен като SMS/изтекъл код. В такъв случай плащането ще бъде отказано. Трябва да въведете правилен код в рамките на до 5 минути. 
  4. Грешно избрана опция за направена трансакция в магазин. Ако имате извършени онлайн трансакции, проверете в приложението и изберете магазина, от който сте пазарували. Ако нямате извършени онлайн трансакции досега, изберете "Не разпознавам тези трансакции". 
  5. Не е добавен телефонен номер при регистрация на профил в приложението за крайни потребители: Добавете го в приложението в страница "Лични Данни".
  6. Недостатъчна наличност, блокирана карта и др.

Ако имате нужда от допълнително съдействие, можете да се свържете с нас на тел. 0700 40 700*.

*От понеделник до петък от 09:00ч до 18:00ч.  

*За обаждането може да бъде начислена такса съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор.