Как става поръчката на карти и зареждането на електронни ваучери?

След като сключите договор с нас, ще получите имейл покана за регистрация в нашия Клиентски Портал.  

В него бързо и удобно въвеждате и коригирате служители, избирате тип карта - пластика или виртуална, и правите поръчки.

Можете да изберете между два начина за поръчка и зареждане на карти:

  • Импорт на файл, който съдържа информация за служители, суми на зареждане, тип карта и адреси на доставка - особено удобен при ваучери на база отработено време. Добавеният калкулатор ще Ви помогне с изчисленията.
  • Масови операции - при вече въведена информация за служители и адреси на доставка, с няколко клика поръчвате и зареждате карти за всички служители.

Сумите могат да бъдат точни - например: 165.85 лв.

Порталът е създаден с фокус върху удобството, за да спестява време и да улеснява работата Ви.