Мой служител е забравил своя ПИН и не разполага със смартфон, за да направи справка в приложението. Как да му съдействам?

Можете да заявите преиздаване на ПИН код по следния начин:

  1. Нужно е да бъде предоставен Card ID номер – можете да го видите на гърба на картата или в профила си в портала https://cards.pluxee.bg/: В страница Служители за съответния служител със забравен ПИН изберете Данни за картата.
  2. Изпратете имейл с тема “Преиздаване на ПИН” и името на компанията.
  3. В текста на имейла посочете име, фамилия на служителя и ID кода на неговата карта, който сте копирали от портала.
  4. Изпратете данните на имейл clients.support@support.pluxee.bg. 

Pluxee България ще изпрати на подадения от Вас адрес плик с новия ПИН код на Вашия служител. Услугата е безплатна и не подлежи на фактуриране към работодателя.