Не мога да добавя картата си за храна в Google Pay / Apple Pay. Какво мога да направя?

  1. Уверете се, че картата е активирана: За да добавите картата си за храна към Google Pay / Apple Pay, е нужно тя да бъде активирана. Можете да го направите с контактна трансакция с поставяне на картата в ПОС терминал и въвеждане на ПИН код, или в приложението да изберете опция "Активирай картата си". 
  2. Добавяне на карта към Android Smart часовник:  Успешното добавяне на карта за храна Pluxee към смартчасовник с ОС Android зависи също така от различни допълнителни споразумения и договори между различни страни, в този смисъл възможно да не можете да добавите Pluxee картата си поради независещи от нас причини. 
  3. Съветваме Ви да добавяте своята карта от мобилното приложение: Това е най-сигурният и бърз начин. Вижте как да добавите картата си в Google Pay / Apple Pay.

Aко не успявате да добавите картата си в Google Pay / Apple Pay, да се свържете с нас на тел. 0700 40 700*, за да можем да Ви съдействаме. 

*От понеделник до петък от 09:00ч до 18:00ч.  

*За обаждането може да бъде начислена такса съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор.