Търсене по ключова дума
Имате въпроси за нашите продукти? Можете лесно да намерите отговорите с нашата търсачка - просто въведете ключова дума.
Как да направя поръчка на ваучери за подарък на хартия?
Ако вече имате сключен договор с Pluxee Bulgaria, можете:
- Да направите поръчка през нашата онлайн система за обслужване на клиенти;
- Да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти.
След обработването на поръчката получавате проформа фактура, която да заплатите. Тя включва сумата за номиналната стойност на поръчаните ваучери и комисионната за предоставената услуга. Отпечатването на ваучерите започва след получаване на цялата сума по проформа фактурата от Pluxee.
Ако нямате сключен договор с Pluxee Bulgaria, заявете безплатна оферта и наш представител ще се свърже с вас, за да ви съдейства за сключване на договор.
Какво да направя, ако хартиените ваучери са повредени или с неясен печат?
Ако ваучерите са повредени (скъсани, замърсени, зацапани и т.н.) или липсва част от информацията, отпечатана на тях (номинална стойност, име и др.), те могат да бъдат преиздадени само при условие, че номерът и баркодът върху тях са непокътнати/четими.
В такъв случай, моля да изпратите всички части на ваучера до Плъкси България, като посочите Ваш телефон и име. Ние ще се свържем с Вас, за да уточним неговото преиздаване. В този случай транспортът им е за Ваша сметка, а ако желаете, може да ги донесете и на гише в офиса на Плъкси България на адрес: София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес Парк София, сгр. 12А, ет. 1.
Кога ползвателят ще получи код за активиране на виртуална карта за подарък Pluxee?
Ползвателят ще получи код за активиране на виртуална карта за подарък Pluxee до 3 работни дни, считано от датата на плащане по банков път на цялата стойност по издадената проформа фактура за поръчката.
Ползвател не получи имейл с кода на картата си за подарък. Какво да направя?
Първо проверете папка СПАМ или други папки на пощенска кутия. При липса на съобщение, моля, свържете се с нас на 070040 700* или по мейл. При поискване можем да ви изпратим отчет, потвърждаващ изпращането на имейл с код за активация до посочения ползвател.
*За обаждането може да бъде начислена такса съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор.
Каква е валидността на виртуална карта за подарък Pluxee?
Валидността на картата за подарък Pluxee е 14 месеца от издаването на картата. Карта с изтекла валидност не може да бъде презаредена и трябва да направите нова поръчка.
Кога картата за подарък е активна за ползване?
Картата за подарък Pluxee е активна веднага, след като процесът по регистрацията/добавянето на картата към профила на ползвателя приключи.
Къде могат да се правят плащания с виртуална карта за подарък Pluxee?
Картата може да се използва в България за безконтактни плащания във всички търговски обекти, оборудвани с POS терминал, и в онлайн магазини, които са част от партньорската мрежа на Pluxee Bulgaria. Може да разгледате обектите на нашата интерактивна карта, като селектирате продукт "Карта за подарък".
Може ли nолзвателят сам да зареди своята виртуална карта за подарък Pluxee?
Не. Виртуална карта за подарък Pluxee e социална придобивка и сума по нея може да се зарежда само от работодател или бизнес клиент.
Какво е виртуална карта за подарък Pluxee?
Виртуална карта за подарък Pluxee е социална придобивка под формата на предплатена и презареждаема дигитална карта от типа Mastercard, която съществува само в електронен вид (няма физически носител).
С тази карта плащате онлайн и извършвате безконтактни плащания, след като я добавите към мобилния си портфейл Google Pay или Apple Pay.
Мога ли да предоставя различен размер ваучери за подарък Pluxee на служителите си? Мога ли да ги предоставям само на част от служителите?
Работодателят има свобода да предостави ваучери за подарък Pluxee на всички или на част от служителите си, както и да определи различна сума за всеки.
Какво да направя, ако валидността на ваучерите за подарък Pluxee е изтекла?
Ваучерите за подарък могат да бъдат преиздадени в срок до 30 дни от изтичане на валидността, изписана на тях.
За целта, моля да се свържете с нас. Ние ще Ви издадем фактура за плащане на комисионна за преиздаване, която е описана в договора Ви. След заплащане, в срок до 5 дни, ние Ви изпращаме преиздадени ваучери със същата валидност и номинал. Транспортът е за Ваша сметка.
Какви са предимствата на ваучерите за подарък Pluxee?
Предимствата на ваучерите за подарък Pluxee за работодателите са:
- Лесен и удобен начин за мотивация на служители или партньори;
- Могат да се използват в над 12 000 обекта в цялата страна;
- С тях се заплаща широк набор продукти и услуги, които можете да видите тук;
- Ваучерите не се регулират с годишна квота.
Можете да прочетете повече за ваучерите за подарък Pluxee.
Каква е валидността и стойността на ваучерите за подарък Pluxee?
Валидността на ваучерите за подарък Pluxee най-често е една календарна година. Срокът на валидност е отпечатан на лицевата страна на всеки ваучер.
Стойността на ваучерите е отпечатана с цифри и букви на лицето на всеки ваучер. Номиналът може да се определя от работодателя.
Какво да направя, ако валидността на хартиените ваучери е изтекла?
Всички видове ваучери, с изключение на ваучерите за храна Pluxee по наредба 7, могат да бъдат преиздадени в срок до 30 дни от изтичане на валидността, изписана на тях.
За целта, работодателят трябва да се свържете с нас. Ние ще Ви издадем разписка, в която се описва броя и номинала на ваучерите. След това ни изпраща частта от разписката за Pluxee, заедно с ваучерите, на адрес: София, 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес Парк София, сгр. 12А, ет. 1. Ние ще издадем фактура за плащане на комисионна за преиздаване, която е описана в договора Ви. След заплащане, в срок до 5 дни, ние Ви изпращаме преиздадени ваучери със същата валидност и номинал. Транспортът е за Ваша сметка.
Ако сте служител на фирма и искате ваши ваучерит да бъдат преиздадени, обърнете се към вашия работодател, който да изпълни процеса, описан по-горе.
Защитени ли са средствата, заредени във виртуална карта за подарък Pluxee?
Да. Издателят на картата за подарък Pluxee е DiPocket UAB, което е под контрола на Банката на Литва, на която редовно докладва за дейността си. Като институция, извършваща регулирана дейност, DiPocket е длъжно да спазва всички приложими финансови закони и закони за защита на ползвателите.
Имайки най-висок статут на член на Mastercard® Principal Member, DiPocket също прилага оперативните правила на Mastercard® и други общи оперативни разпоредби.
Какво са ваучерите за подарък Pluxee?
Ваучерите за подарък Pluxee са платежни инструменти, които имат определен срок на валидност, различни номинални стойности и защитни елементи, съизмерими с тези на банкнотите. Ваучерите служат за закупуването на стоки и/или услуги, предлагани в търговските обекти партньори на Pluxee на територията на целата страна. Възможни са рестрикции, които са изрично посочени на ваучера или декларирани от търговския партньор.
Те се предоставят от работодател на служител като част от пакета със социални придобивки или с цел допълнителна мотивация.
Ваучерите могат да се използват в широка мрежа от търговски обекти, която можете да видите тук.
Как потребителят ще получи своята виртуална карта за подарък Pluxee?
При поръчка на виртуална карта за подарък Pluxee вие ни предоставяте имейл на служителя. Всичко необходимо за използването на виртуална карта Pluxee се изпраща директно от нас до служителя по електронен път.
На предоставения имейл, служителят ще получи уникален код на картата, необходим за регистрирането й на уебсайта giftcard.pluxee-bg.dipocket.org.
Необходимо ли е да декларирам ваучерите за храна пред НАП?
С промени в ЗДДФЛ (Закон за данъците върху доходите за физически лица) от 23.12.2022г. работодателите вече трябва да декларират пред НАП някои от предоставените на служителите необлагаеми доходи, включително ваучерите за храна.
Информацията се подава като част от справката за платените облагаеми доходи по чл. 73, ал. 6 от ЗДДФЛ за 2022 г.
Как мога да поръчам виртуална карта за подарък Pluxee за моите служители?
Изпратете запитване за оферта на нашия сайт. След подписване на договор ще получите достъп до платформата за обслужване на клиенти на Pluxee, където ще можете да правите сами онлайн поръчки.
След като направите поръчка, остава само да я заплатите след получаване на проформа фактура, издадена от нас.
Служител има проблем с плащанията онлайн с картата за храна Pluxee. Как мога да му съдействам?
Причини за неуспешна онлайн трансакция може да бъдат:
1. Онлайн магазинът, от който Ваш служител иска да закупи хранителни продукти, не е част от търговската ни мрежа. Можете да видите дали работим с даден търговски обект тук.
2. Грешно въведена информация от картата (номер на карта, имена, валидност, CVV).
Важно! При служителите с безименни карти (Служител 1, Служител 2 или др. наименование) е важно въведеното име да е името на картата, а не името на служителя.
3. Грешно въведен 6-цифрен код, изпратен като SMS/изтекъл код. В такъв случай плащането ще бъде отказано. Трябва да бъде въведен правилен код в рамките на до 5 минути.
4. Грешно избрана опция за направена трансакция в магазин. Ако Вашият служител е извършил онлайн трансакции, може да провери в приложението и да избере магазина, от който е пазарувал/а. Ако няма извършени онлайн трансакции досега, избира "Не разпознавам тези трансакции".
5. Не е добавен телефонен номер при регистрация на профил в приложението за крайни потребители: Трябва да го добави го в приложението в страница "Лични Данни".
6. Недостатъчна наличност, блокирана карта и др.
Ако има нужда от допълнително съдействие, може да се свържете с нас на тел. 0700 40 700.*
*От понеделник до петък от 09:00ч до 18:00ч.
*За обаждането може да бъде начислена такса съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор.