Търсене по ключова дума
Имате въпроси за нашите продукти? Можете лесно да намерите отговорите с нашата търсачка - просто въведете ключова дума.
Какво е Apple Pay?
Apple Pay е система за мобилни плащания, с която можете да плащате безконтактно в магазини и ресторанти с iPhone или Apple Watch чрез функцията NFC (near-field communication - комуникация на близко разстояние).
За да използвате услугата, трябва да поставите своя iPhone или Apple Watch до безконтактния четец на терминала за плащания и да следвате инструкциите на устройството.
Къде мога да плащам с Apple Pay?
Както и с вашата физическа карта, можете да правите плащания на безконтактните POS терминали на търговците от нашата партньорска мрежа. Можете да отворите картата с търговски обекти от вашето приложение Pluxee.
Какво е MID код?
Merchant ID (MID) е уникален номер на всеки търговски обект. При сключване на договор за електронни ваучери за храна Pluxee е задължително да ни предоставите тези номера, за да започнете да приемате плащания.
Можете да се запознаете с инструкциите за предоставяне на MID.
Мой служител е забравил своя ПИН и не разполага със смартфон, за да направи справка в приложението. Как да му съдействам?
Можете да заявите преиздаване на ПИН код по следния начин:
- Нужно е да бъде предоставен Card ID номер – можете да го видите на гърба на картата или в профила си в портала https://cards.pluxee.bg/: В страница Служители за съответния служител със забравен ПИН изберете Данни за картата.
- Изпратете имейл с тема “Преиздаване на ПИН” и името на компанията.
- В текста на имейла посочете име, фамилия на служителя и ID кода на неговата карта, който сте копирали от портала.
- Изпратете данните на имейл clients.support@support.pluxee.bg.
Pluxee България ще изпрати на подадения от Вас адрес плик с новия ПИН код на Вашия служител. Услугата е безплатна и не подлежи на фактуриране към работодателя.
Как мога да блокирам/анулирам своята виртуална карта за подарък Pluxee?
В случай на кражба на данни от вашата виртуална карта за подарък Pluxee или съмнение за неоторизирано използване на картата, трябва незабавно да я блокирате.
Можете временно да блокирате картата си (обратима операция), когато влезете в профила си на адрес giftcard.pluxee-bg.dipocket.org.
За анулиране на картата (необратима операция) се обадете на Центъра за обслужване на клиенти на 0700 40 700*.
*За обаждането може да бъде начислена такса, съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор.
Забравих ПИН кода на своята физическа карта за храна Pluxee. Какво мога да направя?
Ако сте забравили ПИН кода си, можете да го видите в приложението Pluxee на Android или iOS.
От съображения за сигурност ПИН кодът не може да се види в десктоп версията на апликацията или да се предостави по телефона от нашия център за обслужване на клиенти.
За промяна на ПИН код, вижте Мога ли да сменя ПИН кода на картата си?
Как да проверя своя ПИН код в приложението Pluxee?
Следвайте следните стъпки:
- Влизате в меню "Настройки" на картата.
- Избирате опцията Проверка на ПИН.
- Задавате 5-цифрен код или активирате биометрични данни.
- След верификация с кода или биометрични данни можете да видите ПИН кода на картата.
От съображения за сигурност ПИН кодът не може да се види в десктоп версията на апликацията или да се предостави по телефона от нашия център за обслужване на клиенти.
За промяна на ПИН код, вижте Мога ли да сменя ПИН кода на картата си?
Въведох три поредни пъти грешен ПИН код за своята физическа карта за храна Pluxee. Какво трябва да направя?
При въвеждане на неправилен ПИН три поредни пъти картата ви се блокира от съображения за сигурност. Свържете се с нас на тел. 0700 40 700 (цената на разговора зависи от тарифата на вашия мобилен оператор), за да бъде отблокирана. Ще можете да извършвате трансакции веднага след като бъде отблокирана.
Как мога да блокирам своята карта за храна Pluxee?
Можете да използвате мобилното приложение за Android и iOS или неговата десктоп версия, за да блокирате временно картата си или да се обадите на тел. 0700 40 700 (цената на разговора зависи от тарифата на вашия мобилен оператор). Ние ще ви съдействаме за временно или постоянно блокиране.
В приложението, влезте в раздел "Портфейл" и селектирайте карта, след което влезте в менюто с настройки. Изберете опцията "Временно блокиране на тази карта". Може да се наложи да излезете и да влезете отново, за да се извърши промяната.В уеб версията на приложението, също селектрирайте карта и изберете опцията "Временно блокиране на тази карта".
След като сте блокирали временно картата си, можете да я отблокирате с опцията "Отблокирайте тази карта", който ще се появи на същото място в менюто.
Мога ли да сменя своя ПИН код?
Да, можете да промените ПИН кода на своята карта за храна Pluxee като следвате стъпките:
- Влезте в Настройките на картата се изберете Промяна на ПИН кода.
- Задайте 5-цифрен код или друг метод на заключване на приложението (например пръстов отпечатък): Този допълнителен защитен слой осигурява достъп до функции като показване на ПИН код, номер на карта, CVV код и Card ID.
- Въведете настоящия си ПИН код. Ако сте го забравили, можете да го видите в приложението.
-
Избирате и въвеждате НОВ ПИН код и оттук нататък при поискване, въвеждате новия.
Промяната се случва автоматично.
За проверка на своя ПИН, вижте Как да проверя своя ПИН код в приложението Pluxee?
Кои търговски обекти могат да приемат електронни ваучери за храна?
За да приемат електронни ваучери за храна, обектите е необходимо да предоставят стоки и/или услуги в обхвата на ваучерите, да бъдат регистрирани по ДДС, да използват POS терминал(и) и да сключат договор с оператор на ваучери.
Кой може да използва Apple Pay?
Apple Pay може да се използва от потребителите на телефон iPhone или смарт часовник Apple Watch. Устройстовото трябва да има функция NFC.
Как става поръчката на карти и зареждането на електронни ваучери?
След като сключите договор с нас, ще получите имейл покана за регистрация в нашия Клиентски Портал.
В него бързо и удобно въвеждате и коригирате служители, избирате тип карта - пластика или виртуална, и правите поръчки.
Можете да изберете между два начина за поръчка и зареждане на карти:
- Импорт на файл, който съдържа информация за служители, суми на зареждане, тип карта и адреси на доставка - особено удобен при ваучери на база отработено време. Добавеният калкулатор ще Ви помогне с изчисленията.
- Масови операции - при вече въведена информация за служители и адреси на доставка, с няколко клика поръчвате и зареждате карти за всички служители.
Сумите могат да бъдат точни - например: 165.85 лв.
Порталът е създаден с фокус върху удобството, за да спестява време и да улеснява работата Ви.
Може ли мой служител да предостави данни за виртуалната си карта за подарък на друго лице?
Не, според Общите условия за ползване на виртуална карта за подарък Pluxee ползвателят е длъжен да не разкрива данни от картата на трети лица, с цел избягване на неоторизирани операции.
До каква стойност електронните ваучери за храна по Наредба 7 са освободени от данъци?
Ваучерите за храна по Наредба 7 са напълно освободени от данъци и осигуровки в размер до 200 лв. месечно на служител.
Как мога да започна да предоставям ваучери за подарък Pluxee на моите служители?
За да предоставяте ваучери на вашите служители, е необходимо да сключите договор с лицензиран оператор на ваучери като Pluxee Bulgaria.
Можете да заявите безплатна оферта тук.
Кои фирми могат да предоставят ваучери за храна по Наредба 7?
Всички български фирми могат да предоставят ваучери за храна по Наредба 7 - няма ограничение за брой на служителите, сфера на дейност или населено място.
Кой заплаща ваучерите за храна?
Стойността на ваучерите за храна се заплаща от фирмата, която ги предоставя на служителите си.
Поръчката на ваучери за храна освобождава работодателя и служителя от удръжка на данъци и осигурителни вноски при сума в размер до 200 лв. месечно на служител.
Какво представляват ваучерите за храна по наредба 11?
Ваучерите за храна по Наредба 11 се предоставят поради задължение на работодателя да осигури храна и/или добавки към нея на служители при специфичен характер и специална организация на труда:
- Под земята в мини, геологопроучвателни обекти, тунелно и минно строителство, подземни ВЕЦ и ПАВЕЦ;
- Като водолази и работещи в кесони;
- При среднодневни температури под +10 °С и над +30 °С през повече от половината от максимално установеното с Кодекса на труда работно време;
- В състава на екипажите на кораби от морския и речния флот
- В среда на йонизиращи лъчения;
- Под въздействие на експозиция над установените норми на: канцерогени или мутагени, силикозоопасен прах, тежки метали, органични разтворители и биологични агенти, химически агенти, прах, шум и вибрации;
- В лечебни заведения като: лекари, които оперират, анестезиолози, акушерки, операционни и анестезиологични сестри - в дните, когато извършват операции, както и санитарите в операционни зали;
- В контакт с биологични агенти в клинични лаборатории; лаборатории по микробиология, вирусология, паразитология; центрове за трансфузионна хематология и диализни центрове; лечебни и здравни заведения, в които се обслужват болни от заразни и паразитни болести, включително туберкулоза, както и с животни, експериментално заразени с биологични агенти;
- В производството и преноса на електрическа и топлинна енергия, включително ремонтно обслужване и технологичния транспорт;
-
Непосредствено във:
а) добива и горещата обработка на чугун, включително чугунени отливки, стомана, феросплави, цветни метали и техните сплави, в пластична обработка на черни и цветни метали;
б) производството на кокс и металургични огнеупори;
в) преработката на концентрати и агломерати от руда;
г) преработка и обогатяване на въглища;
д) производството на оловни акумулатори; - В производството и изпитването на взривни материали и боеприпаси - само за пряко заетите;
- В добива, преработката и обогатяването на полезни изкопаеми;
- В производства по горещо и електролизно поцинковане и галванотехника;
- В специални (затворени) помещения с клас на чистота - А, В и С.,
Какво се случва с пластиката при освобождаване на служител? Може ли да се използва за нов служител на компанията или се унищожава?
Според чл. 40, ал. 8, т. 2 от Наредба № 7, при освобождаване на служител работодателят „няма право да изисква връщане на зареден ваучер за храна на електронен носител от наето лице в случай на прекратяване на трудовото правоотношение“.
Съответно, веднъж издадена, картата и заредените по нея средства принадлежат на служителя и не подлежат на връщане или преотстъпване на друг служител. Сумите по баланса на картата могат да бъдат похарчени в рамките на тяхната валидност дори и след прекратяване на трудовите правоотношения между служител и работодател. След като баланса по картата бъде изхарчен, клиентът може да заяви към Плъкси България деактивиране на картата.